poniedziałek, 29 listopada 2010

Czapka i kilka zdań o zimie....

Tak jak zapowiadałam z resztek merino tweed, które zostały mi po sukience, zrobiłam czapkę. Powstała w sobotę, no gdyby tak policzyć dokładnie, to w pół soboty, i gdyby dalej zagłębić się w liczeniu to jest szóstą czapką w mojej szafie. Liczę te, które są aktualnie w użyciu, a nie wszystkie które zrobiłam, bo tych byłoby znacznie więcej. No cóż z powyższego opisu widać, że na punkcie czapek mam lekkiego bzika, jak mnie kiedyś bzik najdzie, to je sfotografuję i wszystkie ujrzą światło internetu ;)
Puki co krótka prezentacja- niestety nie na głowie bo nie miał kto mi zdjęcia zrobić.





A teraz szybciutko przechodzę do tematu zimy- żadna nowość przychodzi co roku i jak co roku, tak i dziś była tematem otwierającym wszystkie serwisy informacyjne. Jest uciążliwa, przyznaję, szczególnie na drogach, ale dziś uśmiechałam się cały dzień do białego puchu nucąc sobie w myślach "Na całej połaci śnieg". Jak zima to i zimowe zdjęcia, są z zeszłego roku i wcześniejsze- zima w mieście  nie jest urocza, co innego u moich rodziców - a' propos- mama przez telefon mówiła mi, że napadło i nawiało im na podwórko 0,5 m śniegu......
Ostatnie dwa zdjęcia są starsze- nie pamiętam kiedy zostały zrobione- na pewno za moich studenckich czasów, pewnie wyjeżdżałam na busa do Lublina- zamieściłam je, ponieważ Bryś miał wtedy cudowną szadź na sierści- mam nadzieję że to choć troszkę widać.....
Miłej zimy życzę, bez wywrotek, złamań, kolizji drogowych i spóźnionych autobusów- wiem, że taka byłaby bajkowa ;)

5 komentarzy:

  1. Postawilas ta czapeczka kropke nad "i":) Na zdjeciach zima wyglada malowniczo! A Brysiu to urocza psina! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, ze sfotografuj, ja chetnie zobacze i inne kolezanki blogowiczki z pewnoscia tez, no bo jak sa takie fajne, jak ta na zdjeciu...
    A zimowe zdjecia sa super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapeczka. Zima ma swoje uroki, ale ja jej specjalnie nie lubię. Mnie tez zasypało. Fajne masz psiaki. Mój pies głupieje jak widzi śnieg. Ma radochę jak małe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna czapka wyszla. U mnie dzisiaj tez zimowo. Nie tak jak w Polsce, ale tez zawsze cos. Nie lubie zimy w Angli bo Anglicy nie sa na nia gotowi i panuje okropny chaos. Zimowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna czapeczka i kolor piękny, a zimowe zdjęcia super! :)

    OdpowiedzUsuń