wtorek, 21 czerwca 2011

Tęcza dzierga się szybko

Z bambusowej włóczki powstanie  RUBY - wzór stworzony przez Effcię, w wersji bluzeczki. Na razie idzie szybciutko-zobaczymy czy równie udanie. Sprawa wygląda tak:

Nie wiem czemu- ale te zdjęcia coś mi za jasne wychodzą, w rzeczywistości kolory są bardzo nasycone.

Karminek nie ma szczęścia.  Przymierzyłam rękawki - za wąskie- dobrze, że mierzyłam w momencie niewielkiego udziergu, gdyby rzecz wyszła przy zszywaniu całości na przykład, wściekłabym się nie na żarty. A tak, wczoraj sprułam, dziś mam zamiar nabrać oczka na nowe - większe.

9 komentarzy:

  1. Byłam ciekawa, jak się ułożą kolory -już widzę, całkiem ładnie :)
    Czy ktoś zna wielokolorową włóczkę układającą się w pionowe paski? Jak się ma rozmiar ... słuszny, to taka bardziej by służyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Niestety nie znam takiej włóczki- Pimposhka kiedyś wspominała o włóczce,w której kolory przechodzą w gradient, ale, że włóczka zagraniczna to nie zgłębiałam tematu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny bedzie. Kolory super sie ukladaja. I trzymam kciuki za karminka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gocha, Myszoptica robiła szal, w którym kolory układały się pionowo, ale sama farbowała wełnę.
    http://myszoptica.blogspot.com/2011/02/skowronek-w-piorach-sowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęcza śliczna :)
    A z tym karminem, Chmurko, to jak u Penelopy. W dzień dziergała, w nocy pruła :))))A wszystko przez Odysa, czy cóś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty szybka jesteś. Dużo już masz super się ta włóczka układa. No cóż czasem się zdarza, że trzeba pruć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadrabiam zaległości blogowe. Zupełnie nie wiem co się u Ciebie dzieje do czasu początków Carminu! Wstyd się przyznać ;) Grzecznie wszystko przeczytałam. Pocieszę się z tymi rękawami. Też tak mam, zawsze robię za wąski, albo w drugą stronę, zbyt szerokie. Do Blossoma nr2 robię je już 3 raz...Koszmar. Trzymaj się dzielnie w zmaganiach rękawianych ;)
    Kolory tęczy prezentują się pięknie, i czekam z niecierpliwością na część dalszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wychodzi. Kolory piekne. Robisz od gory? Tez musze sie nauczyc Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń