sobota, 22 marca 2014

Jajcarsko ;)

Skoro w kościołach słychać już pieśni wielkopostne i gorzkie żale, rękodzielniczo można się szykować do świąt.... chmurkowa wytwórnia jajcarska ruszyła po 2 latach przerwy i już działa pełną parą....


Mogę powiedzieć, że hafty kaszubskie będą hitem tego sezonu pisnakowego ;) ogromnie mi się podobają ( i nie tylko mnie), a do tego białe tło serwetek bardzo ułatwia naklejanie ;)



Cześć wzorów się powtarza, ale ponieważ poprzednio, naklejałam je poprzednio 2 lata temu,  kto by to pamiętał ;)
Chyba nie muszę dodawać, że takich postów będzie więcej ;)

23 komentarze:

  1. No pięknie Aniu! I te kaszubskie ładne i kobaltowe i z kogucikami :) Wszystkie śliczne i takie polskie, rodzime. Skończone już? Można spokojnie czekać na święta? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nie jeszcze jeszcze sporo jaj do przerobienia, mam sporą rodzinę, którą obdarowywuję :D

      Usuń
  2. Wszystkie są piękne!:). Czyli zaczął się sezon na jaja:)). Pozdrawiam.Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ one piękne. W szczególności te kaszubskie mnie urzekły. Czekam na kolejne cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kaszubskie bardzo przypadły do gustu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. No to będzie się działo :) początek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prze-cu-dow-ne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności, piękności, piękności!
    Pięknie naklejone motywy,równiutko wylakierowane i nie widać żadnych paprochów!
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa :D
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudne! Ja poprzestaję na dawno wyklejonym komplecie i nowych jaj w tym roku nie będzie. Ale i mnie w tej sprawie wiosna dopadła i zaczęłam kleić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      u mnie to jest tak, że mam sporo osób którym rozdaję po jajku... i tak naprawdę choć robimy z mamą okrągłą liczbę, to dla nas zostaje naprawdę niewiele ;) A Ty pokaż co wykleiłaś ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Te z drugiej fotki są najlepsze, sa wręcz idealne!

    Ale pozostałe też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chmurko! Wspaniałe pisanki! Szczęśliwcy Ci, którym je podarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Też nawet nie zaczynam... nie wiadomo w co ręce włożyć :)

    OdpowiedzUsuń