środa, 21 grudnia 2016

Czasowa czarna dziura

U mnie bez zmian, żyję, pracuję,  dziergam lub wręcz przeciwnie, trochę maluję i absolutnie nie mam czasu na robienie zdjęć i pisanie postów.....
Cały czas mam jeden sweter do pokazania i jeszcze 3, w różnym stopniu rozgrzebane... Skończony sweter musi przez jeszcze jakiś czas zostać  tajemnicą, dziś zajrzałam tu tylko na chwilkę aby złożyć Wam czytelnicy świąteczne życzenia...

Zatem

Prosto z serca najlepsze życzenia
Mogłabym długo wymieniac  zdrowia szczęścia i radości...
i tego oczywiście wszystkim życzę,  ale przede wszystkim,
pokoju, poczujcie pokój w sercach, a może jeśli będzie  nas odpowiednio dużo,  ten pokój się zadzieje.....




Zdjęcie nie najlepszej jakości,  oczywiście robione w biegu  w złym świetle,  to moja ostatnia karteczka świąteczna....


3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje malowane kartki :).
    Aniu, Tobie również życzę zdrowych i spokojnych Świąt i oby się Twoje życzenia spełniły :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, Spokojnych Świąt :)
    Co tam czarne dziury jak ciągle coś tworzysz :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna akwarelka :) życzę więcej czasu i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń