niedziela, 8 maja 2011

Komplecik dla Królewny Ociupinki ;)

Zanim przejdę do tematu, obiecane zdjęcia fioleciku na ludziu:
Zdjęcie trochę niewyględne,  miałam pomysł aby zrobić je w plenerze, ale nie odważyłam się.
Zanim aura pozwoli na noszenie bluzeczki, muszę koniecznie zakupić bieliznę w dopasowanym kolorze :)

A teraz już komplecik. Królewna Ociupinka to córeczka mojej kuzynki- Kasia, postanowiłam się odwdzięczyć za puszki do decoupageu, które mam dzięki Kasi właśnie i z resztki włóczki zrobiłam dla Kasi sweterek i czapeczkę.

Sweterek zrobiony jest według projektu autumn leaves  , projekt łatwy, choć inna grubość włóczki spowodowała, że nie stosowałam się do narzuconej ilość oczek. Czapeczka robiona z głowy, wzór listków zapożyczyłam ze wzoru sweterka, a potem kombinowałam. Nie wiem jeszcze czy dopasowałam się rozmiarowo, ale powiem już teraz, ze dzieragnie dziecięcych ubranek bardzo mi się spodobało. Pewnie jeszcze coś dla królewny wydziergam :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)

13 komentarzy:

  1. śliczny sweterek, śliczny kolor, super wyglądasz :) a królewna ociupinka gdzie? komplecik cudo, poprosze fotke na modelce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, no nie wiem kiedy do Niej pojadę- muszę jeszcze kupić guziki :) Dzięki za komplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaalle cuda :) super.
    i również jak Żyrafka proszę o fotki na ludziczku małym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik i kolorki piękne. Ja również lubię robić dziecięce modele,szybciej je kończę, natomiast dla siebie robię w rozmiarze 46 i dłuży mi się okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda bluzeczka na ludziu. Komplet dla dziewczynki też super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolecik na Tobie wygląda bardzo fajnie, pięknie dopasowany. co do bielizny to polecam cielisty staniś - pasuje zawsze do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Acha! Wiedzialam, ze na ludziu bedzie swietnie! Slicznie lezy. Komplecik dla dziecka jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i nareszcie widać ,że bluzeczka"leży",czyli świetnie się prezentuje na ludziu!Komplecik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory jest super pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek i piękny komplecik!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci ladnie w tej bluzeczce. Kolory super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie:))
    Moje drutowe próby to porażka, chyba, że mają to być ubranka dla lalek. Myślę jednak, że wrócę do tego tematu i będę uparta.

    Pozdrawiam słonecznie
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo twarzowa bluzeczka - podziwiam talent dziergającej ;)

    www.zaczarowaneszydelko.pl

    OdpowiedzUsuń