czwartek, 10 maja 2012

Przerwa techniczna

W najbliższym czasie zdjęć nie będzie ..... aparat się popsuł :(
Konkretniej popsuła go właścicielka.... kobiety to jednak niekoniecznie słaba płeć. Maleńka klapka od przytrzymywania baterii potrafi unieruchomić cały sprzęt.....
Żeby wziąć z zaskoczenia węża bytującego w mojej kieszeni,od razu podjęłam decyzję o zakupie nowego sprzętu-  zanim ten mój wąż zdąży przeliczyć  koszty całej przyjemności. Zamówienie złożone - teraz czekam.
Na domiar złego, mam ostatnio jakieś ukryte skłonności autodestrukcyjne.Wczoraj przytrzasnęłam sobie w drzwiach palec wskazujący, dziś przygotowując obiad omal nie odcięłam sobie opuszki kciuka. Na szczęście obaj poszkodowani należą do mojej prawicy, więc funkcjonować mogę w miarę normalnie, z dzierganiem za to będzie gorzej....
Ogłaszam zatem przerwę techniczną do odwołania.

6 komentarzy:

  1. Chmurko, dbaj proszę o siebie:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) może trochę wyolbrzymiłam urazy w poście, ale sama średnia zdarzeń, 2 palce zień po dniu mnie lekko przestraszyła, co stanie się jutro??
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Może Ty lepiej przez pewien czas nie wychodź z domu, połóż się do łóżka i módl się by sufit się nie oberwał... no i odczarowuj tę złą aurę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdrówka życzę Twoim paluszkom. Oby aparat szybko dotarł do Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)na szczęście ja jestem z tych szybko-gojących :)

      Usuń